Friday, September 13, 2013

G700-U00 အတြက္ CWM Recovery English


ခုတစ္ခါေတာ့ ခုေနာက္ပိုင္းထြက္လာတဲ့ Huawei G700-U00 အတြက္ CWM Recovery English ေလးျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ . . . ဖိုင္ကေတာ့ recovery.img ဖိုင္ေလးပါ။ Zip ဖိုင္ထဲမွာ Flash Tool.apk လည္းတစ္ခါထဲတည့္ေပးထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ Flash tool.apk ကိုအင္စေတာ့လုပ္ပါ။ recovery.img ကိုေတာ့ SD Card ေအာက္ထဲကို သြားထည့္လိုက္ပါ။ ခုနက အင္စေတာ့လုပ္ထားတဲ့ Flash Tool ကိုဖြင့္လိုက္ပါ . . . အဲဒီမွာ Rom Manage ထဲ၀င္လိုက္ပါ ၿပီးရင္ Flash Recovery ကိုႏွိပ္ၿပီး Flash လုပ္ေပးလိုက္ပါ။

အဆင္ေျပပါေစ . . . အဆင္မေျပရင္ Comment (or) C-Box မွာေျပာခဲ့ပါခင္ဗ်ာ အတတ္ႏိုင္ဆံုးအဆင္ေျပေအာင္ႀကိဳးစားေပးပါမယ္
နည္းပညာတကၠသိုလ္(မေကြး)

5 comments:

  1. အကို တိုေရ က်ေနာ္ ကိုတစ္ခုေလာက္ကူညီၾကပါလားက်ေနာ္ မေျဖရွင္းႏိုင္ေတာ႔လို႔ပါ က်ေနာ္ ဖုန္းက huawei g700 ပါ က်ေနာ္ cwm recovery တင္ျပီး custom rom တစ္ခုတင္လိုက္တယ္ ျပီးရင္က်ေနာ္ ဖုန္းကို reset လုပ္ လိုက္ပါတယ္ အခုဖုန္းက cwm recovery ကေန ဆက္မတက္ေတာ႔ဘူး က်ေနာ္ can't mount sd, can't cache recovery ပဲေပၚေနတယ္ အရင္ data ေတြ ဖ်က္မရေတာ႔ဘူး official rom လဲတင္မရ custom rom လဲတင္မရေတာ႔ဘူး ဘယ္လုပ္ရင္ အဆင္မလဲသိရင္လမ္းညြန္ေပးၾကပါ ကူညီၾကပါဗ်ာ ဖုန္းက cwm recovery ကလြဲရင္ က်န္တာဘာမွဆက္မတက္ဘူး

    ReplyDelete
  2. က်ေနာ္ မေကြးကပါ အခု ဒီ site က နည္းပညာတကၠသိုလ္မေကြးဆိုေတာ႔ ဘယ္လိုမ်ားေတြ႔ႏိုင္မလဲမသိဘူး

    ReplyDelete
  3. Link ေသေနတယ္ အကို ျပန္တင္ေပးပါ

    ReplyDelete
  4. အကိုေရ link ေသေနတယ္ထင္တယ္ dropboxပဲျပေနတယ္

    ReplyDelete
  5. အကိုေရ link ေသေနတယ္ထင္တယ္ dropboxပဲျပေနတယ္

    ReplyDelete

လာေရာက္လည္ပတ္္မႈအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ...ဒီဘေလာ့ေလးမွ အသိပညာတစ္ခုခုရသြားရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္အပင္ပန္းခံရက်ိဳးနပ္ပါတယ္